Μαθήματα ζωής… από μαθήματα μουσικής (part 3)

December 16, 2010 § 2 Comments

Ανακαλύπτοντας πράγματα για μένα…

Έχω 2 κιθάρες.
Μια του σπιτιού και μια του δρόμου.

Η σπιτική είναι όμορφη και κομψή.
Είναι ξανθιά και το φινίρισμά της είναι άψογο.
Δυο γρατσουνιές της έκανα και μου κρατάει μούτρα.
Οι μηχανισμοί ακριβείας την κρατάνε κουρδισμένη όλη την ώρα,
και ποτέ δεν θα με εγκαταλείψει.

Είναι η γυναίκα μου και απαιτεί σεβασμό.

Η άλλη… είναι η φτηνή μου.
Την κρατάω χωρίς να προσέχω.
Είναι βαμμένη ξανθιά αλλά η βαφή έχει ξεθωριάσει και
η ρίζα από κάτω δείχνει το καστανό της.
Την χτυπάω και την στραβώνω μέχρι ο φάλτσος ήχος της να
βρομίσει τόσο ώστε τα blues να ακούγονται πρόστυχα και
ρυθμικά.
Τα σημάδια πάνω της δεν έγιναν όλα από εμένα.

Είναι η ερωμένη μου και δεν απαιτεί τίποτα.

Τελικά ποτέ δεν μπορεί να μας τα δώσει όλα μόνο μια.

Tagged: , , ,

§ 2 Responses to Μαθήματα ζωής… από μαθήματα μουσικής (part 3)

Leave a comment

What’s this?

You are currently reading Μαθήματα ζωής… από μαθήματα μουσικής (part 3) at Ο τρελός μέσα μου.

meta